دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1402 - 22:27

در حمایت از فرشتگان سندروم داون ایران؛ جوادی، مدیرروستا و بیک‌زاده در مراسم قرعه‌کشی فوتسال 

در حمایت از فرشتگان سندروم داون ایران؛  جوادی، مدیرروستا و بیک‌زاده در مراسم قرعه‌کشی فوتسال 
پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی سال‌های دور و نزدیک کنار هم جمع شده بودند تا یکی از زیباترین عصر‌های آخرین روز هفته را رقم بزنند.
کد خبر : 866184

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه‌کشی دومین دوره مسابقات فوتسال در حمایت از فرشتگان سندروم داون ایران به مناسبت هفته دولت در حالی برگزار شد که چهره‌های نام آشنای ورزش کشور آن جا حضور داشتند.

ابراهیم جوادی نابغه کشتی جهان، علی اصغر مدیرروستا مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، هاشم بیک‌زاده مربی استقلال، اکبر یوسفی بازیکن سابق تیم پاس تهران، علی رعدی سرمربی تیم ملی هفت نفره و سارا عبدالملکی نایب قهرمان پاراقایقرانی آسیا از جمله میهمان ویژه این مراسم بودند.

در ابتدا و با حفظ حرمت پیشکسوتان ابراهیم جوادی قهرمان چندین دوره جهان و المپیک به سختی‌ها و افتخارات دوران قهرمانی اش اشاره کرد. او بدون شک با ۴ بار پیاپی قهرمانی جهان، ۲ بار قهرمانی در بازی‌های آسیایی، مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و قهرمانی در مهمترین تورنمنت‌های بین‌المللی دوران خود، همچون جام دانکلف بلغارستان، جام تفلیس شوروی و جام تاتراس لهستان، پرافتخارترین کشتی‌گیر سبک‌وزن تاریخ کشتی آزاد ایران است.

بعد از صحبت‌های ابراهیم جوادی و مرور خاطرات دوران قهرمانی اش که باتشویق حاضران در سالن همراعه بود. مجری نام آشنای برنامه‌های ورزشی با دعوت تعدادی اصغر مدیرروستا، هاشم بیک‌زاده و از فرشتگان سندروم داون به روی استیج و کنار گوی‌های بسیار زیبایی که همچون قرعه کشی‌های مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال تهیه شده بود، مراسم قرعه کشی را آغاز و نمایندگان تیم‌ها هم حریفان شان را شناختند.

در حمایت از فرشتگان سندروم داون ایران؛  جوادی، مدیرروستا و بیک زاده در مراسم قرعه کشی فوتسال 
سال گذشته و در شب فینال این بازی‌های چهره‌های آشنای زیادی از نزدیک تماشاگر بازی نهایی بودند. در جریان مراسم هاشم بیک‌زاده مربی استقلال پیراهن زمان بازیگری اش را به یکی از هواداران استقلال که پدرش را در دوران بیماری کرونا از دست داده بود اهدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته